NORON-copy

بهترین ردیاب ماشین های سنگین و کامیون

اگر به دنبال اطلاعات در مورد ردیاب ماشین های سنگین (Heavy Equipment Tracker) هستید، ردیاب ماشین های سنگین برای مانیتورینگ و ردیابی ماشین های سنگین مانند بولدوزر ها، لودر ها، اکسکاویتور ها، کامیون های سنگین و ماشین های معدنی استفاده می شود. ردیاب ماشین های سنگین اطلاعاتی مانند موقعیت جغرافیایی، سرعت، میزان سوخت مصرفی، ساعت کارکرد، وضعیت ماشین، و دیگر پارامتر های مربوط به عملکرد ماشین را به صورت زنده یا ذخیره شده ارائه می دهند.

استفاده از ردیاب ماشین های سنگین به شرکت ها کمک می کند تا بهینه سازی مدیریت اموال، کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و بهبود ایمنی کار در محیط های سخت و صنعتی باشد. این سیستم ها معمولاً از فناوری های مانیتورینگ از راه دور (Telematics) استفاده می کنند.

ردیاب ماشین های سنگین با نورون بهترین در ایران

ماشین آلات سنگین، از جمله اتوبوس، لود، کامیون و تریلر، همواره در جاده های بین شهری یا جاده های بین المللی به منظور حمل بار و انتقال محموله ها در تردد هستند. این مسیرها نسبت به جاده های شهری، امکانات ایمنی کمتری دارند و ممکن است در طول مسیر با چالش ها و خطرات متعددی برای صاحبان خودروهای سنگین رو به رو شوند.

پیشگیری از دزدیده شدن خودروهای سنگین، کامیون ها، و دیگر وسایل حمل و نقل، یا جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل برای رانندگان اتوبوس، کامیون، تریلر و دیگر ماشین های سنگین، با بهره گیری از تکنولوژی مدرنی به نام ردیاب GPS امکان پذیر است. سیستم ردیاب خودرو با ارائه قابلیت هایی از جمله ردیابی دقیق مکان، ویژگی های پیشرفته، و امکانات دیگر، می تواند به تضمین امنیت ماشین های سنگین کمک کرده و اطمینان ایجاد کند.

ردیاب ماشین های سنگین چیست

ردیاب ماشین های سنگین، دستگاه‌ های مدرن و نوینی هستند که به سیستم موقعیت یاب جهانی یا به اختصار GPS (Global Positioning System) متصل می شوند و این امکان را به افراد می دهند تا در هر لحظه و در هر نقطه ای از زمین، موقعیت دقیق را تعیین کنند.

ردیاب جی پی اس خودرو دارای قابلیت نصب سیم کارت است و از طریق این سیم کارت برای ارسال هشدارها با صاحب خودرو ارتباط برقرار می کند. این ویژگی برای ردیاب خودروهای سنگین و کامیون ها نیز قابل استفاده است و با نصب آن بر روی این وسایل حمل و نقل، می توان از مزایای آن بهره مند شد.

با نصب ردیاب بر روی خودروهای سنگین و کامیون ها، این دستگاه به ماهواره های موجود در مدار زمین متصل شده و به صاحب ماشین این امکان را می دهد که موقعیت خودرو را به صورت زنده مشاهده کند. البته، کاربرد ردیاب ماشین های سنگین به موقعیت یابی محدود نمی شود و کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نصب ردیاب ماشین های سنگین چه کاربردهایی دارد؟

اگرچه مصرف اصلی ردیاب کامیون ها و دیگر خودروهای سنگین به نمایش گذاشتن موقعیت فوری خودروهاست، این تجهیزات پیشرفته کاربردهای گسترده تری دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. نمایش موقعیت لحظه ای خودرو در هر نقطه از کره زمین.
۲. ارسال هشدار از طریق پیامک به صاحب خودرو در صورت روشن شدن غیرمجاز ماشین آلات سنگین.
۳. ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت ورود ضربه به خودرو، باز شدن غیرمجاز درب خودرو یا جدا شدن دستگاه GPS از خودروی سنگین.
۴. امکان کنترل از راه دور بر روی خودرو های سنگین تنها با ارسال یک پیامک یا از طریق اپلیکیشن، همچنین امکان خاموش کردن دوباره خودرو بدون اجازه صاحب.
۵. ارسال هشدار در صورت سرعت غیرمجاز.
۶. ارسال هشدار در صورت عبور از محدوده تعریف شده.

این نکات تنها بخشی از کاربرد های حیاتی ردیاب ماشین های سنگین و کامیون ها هستند. با توجه به مدل و برند مختلف، این دستگاه ها از ویژگی ها و کاربرد های گوناگونی برخوردارند. در هنگام انتخاب، حتماً ویژگی های بهترین ردیاب خودرو مناسب برای خودرو های سنگین و کامیون ها را در نظر بگیرید تا از تمام امکانات آن بهره مند شوید. ردیاب ماشین های سنگین مدل  +S400 بهترین و مدرن ترین ردیاب موجود در بازار ایران می باشد. کادر مشاوره ی تیم نورون در خدمت شماست تا درمورد ردیاب خودرو سنگین مدل  +S400 اطلاعاتی کاملی در اختیار شما مشتری های گرامی بگذارد.

استفاده از بهترین ردیاب ماشین سنگین چه مزایایی برای ماشین سنگین و کامیون ها دارد؟

همان طور که گفته شد، رانندگان ماشین های سنگین و کامیون ها در طول مسیر با خطرات زیادی رو به رو می شوند، به ویژه از آنجا که خودرو های سنگین و بارهای آن ها اغلب ارزشمند و گران بهایی هستند، سارقین بی رحم به دنبال فرصت های سرقت این خودرو ها می باشند. در صورتی که راننده در حین حمل بار با تهدید و حملات سارقان رو به رو شود و ماشین و بار هایش به سرقت برود، چگونه می تواند ثابت کند که این حادثه به دلیل فعالیت او نبوده و جان او نیز در معرض خطر قرار گرفته است؟

آیا پس از سرقت، می توان به‌سرعت و در مدت زمان کم ماشین را پیدا کرد؟ در اینجا، وجود تکنولوژی نوین و کارآمدردیاب ماشین های سنگین به راننده و پلیس کمک می کند. در زیر به شش مزیت اصلی بهترین ردیاب برای ماشین های سنگین و کامیون ها اشاره خواهیم کرد:

۱. جلوگیری از سرقت ماشین های سنگین و بارهای آن.
۲. افزایش ایمنی راننده ماشین های سنگین.
۳. کنترل موقعیت لحظه ای کامیون و بار.
۴. امکان پیگیری دقیق زمان تحویل بار.
۵. کنترل سرعت خودرو.
۶. نیاز به تماس مداوم با راننده ندارد.

نحوه‌ نصب ردیاب برای ماشین های سنگین

ردیاب ماشین های سنگین به نوع ردیاب مربوط می شود. در صورتی که ردیاب از نوع مغناطیسی (ردیاب بی سیم) باشد، نصب آن بسیار ساده است، زیرا نیاز به سیم کشی ندارد و کافی است آن را در یک نقطه به دور از دید قرار دهید. اما اگر ردیاب از نوع سیمی باشد، برای نصب نیاز به یک تکنسین ماهر است تا ردیاب را با دقت به سیستم برق خودرو متصل کند.

ردیاب ماشین های سنگین نورون
ردیاب ماشین های سنگین نورون

ویژگی های بهترین ردیاب ماشین های سنگین کامیون

اگر قصد دارید ردیاب GPS برای لودر، بیل مکانیکی، کامیون و دیگر خودروهای سنگین خود را تهیه کنید، احتمالاً با برخورد با تنوع گزینه ها در بازار مواجه خواهید شد که انتخاب مناسب را ممکن است تشویق کند. در صورت نیاز به خرید بهترین ردیاب GPS برای خودروهای سنگین و کامیون، به ویژگی‌های زیر توجه کنید:

۱. دقت بالا:
– مطمئن شوید که ردیاب دارای میزان دقت بالا در تعیین موقعیت مکانی است.

۲. کیفیت ساخت:
– از کیفیت بالای ساخت و مواد مقاوم در ساختار ردیاب اطمینان حاصل کنید.

۳. برند معتبر:
– انتخاب برندی با شهرت و اعتبار در زمینه ردیاب ماشین های سنگین.

۴. گارانتی و پشتیبانی:
– اطمینان حاصل کنید که ردیاب دارای گارانتی مناسب و پشتیبانی فنی حرفه ای است.

۵. هشدارهای گوناگون:
– مطمئن شوید که ردیاب دارای انواع هشدارها برای موارد مختلف امنیتی است.

۶. قیمت منصفانه:
– قیمت را با توجه به ویژگی

ها و کیفیت کلی ردیاب، منصفانه ارزیابی کنید.

با رعایت این موارد و انجام جستجوی دقیق در اینترنت، می توانید بهترین ردیاب ماشین های سنگین خود را با اطمینان انتخاب کنید. با انتخاب ردیاب مدل+S400 نورن می توانید با خیالی آسوده ماشین خود را در هر جا و مکانی متوقف کنید و به سایر کار های خود برسید.

ردیاب مدل +S400 نورون؛ بهترین مارک ردیاب خودروی بازار برای کامیون و خودروهای سنگین

ردیاب ماشین های سنگین مدل +S400 نورون، به طور خاص برای خودروهای سنگین با ولتاژ برق ۲۴ ولتی و مناسب برای مسیر های جاده، کوهستان و مسیرهای دورافتاده بدون پوشش شبکه مخابراتی طراحی شده است. این ردیاب توانایی ذخیره مسیر های گمشده در نقاط بدون پوشش شبکه مخابرات را دارا بوده و این اطلاعات را مجدداً بر روی نرم افزار ارسال می کند. همچنین، قادر به تحمل تا حداکثر ۴۰ ولت برق می باشد.

ردیاب ماشین های سنگین مدل +S400 با استاندارد مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران هماهنگ شده است. نصب و استفاده از این ردیاب در انواع وسایل نقلیه داخلی و خارجی، به ویژه خودروهای سنگین، به‌راحتی امکان‌پذیر است. این محصول دارای نرم‌افزار کاربردی به زبان فارسی است.

ردیاب نورون مدل +S400 یک سامانه کارآمد و بسیار قدرتمند است که از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. این محصول در ابعاد کوچک طراحی شده و قابلیت ردیابی و تعیین مختصات دقیق را دارد.

دانلود اپلیکیشن نورون کار بهترین ردیاب خودرو
دانلود اپلیکیشن نورون کار بهترین ردیاب خودرو

امکانات ردیاب ماشین های سنگین مدل +S400 نورون

  • سیم کارت رایگان همراه اول
  • امکان خاموش کردن خودرو توسط موبایل از سراسر کشور در ۲ حالت مختلف
  • مجهز به سیستم پیدا کردن دقیق و نقطه ای خودرو به صورت پیامک
  • امکان قفل و باز کردن دربهای خودرو از سراسر کشور
  • قابلیت سخنگو بودن سیستم در تمامی آپشن ها به صورت مجزا با قابلیت حذف و اضافه
  • استفاده از ریموت فابریک تمامی خودروها برای فعال و غیرفعال کردن دزدگیر به صورت استاندارد بدون نیاز به ریموت کنترل دزدگیر
  • قابلیت حصار جغرافیای که میتوان از طریق سایت نورون و نرم افزار مخصوص نورون محدوده را مشخص کرد و در صورتی که خودرو از حریم تعیین شده وارد یا خارج شود به صورت تماس یا سخنگو یا پیامک اعلام کند
  • هشدار زمان تعویض روغن توسط پیامک
  • گزارش گیری تعداد دفعات روشن و خاموش بودن خودرو
  • ثبت آیکون های اختصاصی برای سامانه
  • ایجاد پنل مدیریتی برای چندین خودرو
  • مجهز به سخت افزاری با کیفیت و نصب اسان
  • نرم افزار فارسی و انگلیسی با منوی روان و نوتیفیکیشن جهت سهولت در کار کرد و اعلام پیام ها
  • سنسور درب ها
  • هشدار قطع و وصل شدن باتری خودرو به صورت پیامک فارسی
  • هشدار پیام صوتی در صورت خرابی دینام قبل از سوختن آپشن های خودرو مانند چراغ ها , ضبط و….
  • هشدار در صورت ضعیف شدن باتری خودرو و یا قطع شدن کیت دزدگیر
  • امکان ردیابی آنلاین خودرو از طریق سایت به صورت لحظه ای
  • امکان قطع ارتباط سرور و استفاده فقط آفلاین
  • قابلیت گزارش گیری ولتاژ باتری خودرو-باز یا بسته بودن درب خودرو-گزارش سرعت خودرو-روشن یا خاموش بودن خودرو
  • ذخیره ی مسیرهای از دست رفته در نقاط کور (کوهستانی….)و ارسال دوباره بر روی نرم افزار
  • امکان بازبینی و گزارش گیری مسیر های تردد شده خودرو با تاریخ و زمان به مدت طولانی
  • امکان موقعیت یابی خودرو به صورت آفلاین دارای نقشه اختصاصی بدون نیاز به اینترنت
  • گزارش گیری آنلاین مصرف سوخت و سرعت خودرو
  • دارای باتری پشتیبان پر قدرت با ذخیره برق بالا
  • مجهز به مدار شارژر باتری , جهت جلوگیری از خرابی باتری
  • قابل نصب روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی بدون اختلال در برق خودرو
  • پشتیبانی نرم افزار کاملا فارسی و انگلیسی اندروید و ios
  • قابلیت نمایش زنده و ثانیه به ثانیه حرکت خودرو بر روی نقشه
  • قابلیت استعلام گیری سیم کارت از روی نرم افزار
  • قابلیت جایگذاری تمامی اپراتورهای سیم کارت(رایتل –ایرانسل-همراه اول)
  • امکان کار کردن همزمان ۲۰ کاربر بصورت آفلاین و بینهایت کاربر بصورت آنلاین از سیستم ردیاب ماشین های سنگین
  • پشتیبانی از ۴ نقشه google map ، open street ،bing، leaflet
  • پشتیبانی از GPS-GSM-GPRS
  • امکان کنترل کردن ۵۰۰ خودرو از یک نرم افزار
  • امکان اتصال میکروفن جهت شنیدن صدای داخل کابین خودرو
  • امکان تعیین حد مجاز سرعت یا سرعت غیر مجاز که به صورت هشدار سخنگو یا تماس به مدیر سیستم اعلام میکند.
  • هشدار در صورت خارج شدن از پوشش موبایل و برگشت مجدد به شبکه همراه

سخن آخر نورون:

در این مقاله به بررسی ردیاب ماشین های سنگین و کاربردها و مزایای آن پرداخته شد. ویژگی‌های بهترین ردیاب  برای خودروهای سنگین و کامیون ها نیز بررسی شدند. با توجه به ارزش بالای خودروهای سنگین و بارهای حمل و نقل آن ها، خطر سرقت در مسیر های نا امن افزایش یافته است. تهیه ردیاب GPS می تواند امنیت راننده، خودرو، و محموله ها را بهبود بخشد و از خسارات مالی جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *