NORON-copy

نصب کیل سوئیچ بر روی دزدگیر خودرو

روش عملکرد بیشتر قفل‌های کیل سوئیچ به این صورت است که جریان الکتریکی را که از طریق سیستم احتراق، باتری یا فیوز وارد خودرو می‌شود، قطع می‌کنند. فیوز در بخش‌های حیاتی مانند پمپ سوخت فعال می‌شود و قطع جریان الکتریکی در این بخش، باعث می‌شود خودرو قابل راه‌اندازی نباشد. افرادی که به دنبال سرقت خودرو هستند، بیشتر فرصت‌طلب و عجول هستند تا باهوش!

بر خلاف نمایش‌های هالیوودی مانند “سرقت در شصت ثانیه”، سارقان خودرو اغلب آموزش دیده، حرفه‌ای و مجهز به ابزارهای پیشرفته نیستند.واقعیت این است که خودروها معمولاً توسط سارقان سطح پایین ربوده می‌شوند. آن‌ها به دنبال خودروهایی هستند که به سرعت و سهولت قابل سرقت باشند. سارقان کمتر اطلاعات تخصصی لازم را دارند و علاقه‌ای به گذاشتن خودشان در معرض خطر برای یادگیری بیشتر ندارند.

به طور متوسط هر شش دقیقه، یک وسیله نقلیه در ایران دزدیده می‌شود. ممکن است شما خود تجربه این اتفاق ناگوار را داشته باشید یا از دیگران شنیده باشید که سرقت خودرو چقدر می‌تواند ناراحت‌کننده باشد. به همین دلیل، احتمالاً ایده‌هایی که درباره نصب کیل سوئیچ و قطع امکان اجرای موتور اتومبیل با استفاده از دزدگیر، در این مقاله می‌خوانید، برایتان جذاب خواهد بود.

کیل سوئیچ نورون

نصب یک کیل سوئیچ مخفی که استارت اتومبیل شما را غیرفعال می‌کند، یک گزینه ساده و نسبتاً ارزان برای جلوگیری از سرقت خودرو است. امروزه، سیستم‌های دزدگیر خودرو به اشکال متنوع و با قیمت‌های متفاوت در بازار موجود هستند. اما می‌توان گفت حتی اگر سارق بتواند سیستم دزدگیر گران‌قیمت خودرو را هم مغشوش کند، نمی‌تواند کیل سوئیچ را از کار انداخته و موتور را راه اندازی کند.

راه برای نصب کیل سوئیچ در اتومبیل

بستن شیر در مسیر سوخت و قطع سوخت‌رسانی به موتور خودرو

جلوگیری از ورود سوخت به موتور اتومبیل، یک راه مطمئن برای جلوگیری از استارت نشدن خودرو است. در این حالت، اتومبیل هنگام استارت زدن هنگام تلاش برای راه‌اندازی، هندل خواهد خورد، اما هیچ‌گاه به‌طور کامل راه‌اندازی نخواهد شد و به نظر می‌رسد مشکلی در مورد موتور خودرو وجود دارد.اضافه کردن یک سوئیچ برای قطع مسیر سوخت‌رسانی خودرو، راهی عالی برای متوقف کردن جریان گاز یا بنزینی است که به سمت موتور خودرو حرکت می‌کند.

برای نصب این شیر بر روی خودرو، بایستی به زیر خودرو رفته و مسیر سوخت‌رسانی موتور ماشین را پیدا کنید. پس از آن، بایستی نیمه‌های شیلنگ سوخت را مشخص کرده و در محل موردنظر یک برش دهید (احتمالاً در این قسمت بنزین وجود خواهد داشت که نشت می‌کند، اما اگر کارتان را سریع انجام دهید، بنزین کمتری به هدر خواهد رفت). شیرهای بسته‌شده را در قسمت انتهایی هر دو بخش بریده‌شده مسیر سوخت‌رسانی، نصب کنید. از گیره‌های کوچکی که بر روی شیر وجود دارد، برای محکم کردن شیلنگ سوخت استفاده کنید.

اگر هرروز از خودروی خود استفاده می‌کنید، این روش مناسب برای یک قفل کیل سوئیچ برای شما نیست، زیرا احتمالاً شما مایل نیستید هر بار اتومبیل را خاموش کرده و به زیر خودرو بروید تا شیر مربوط به شیلنگ سوخت‌رسانی را باز و بسته کنید. در واقع، این روش بیشتر برای اتومبیل‌هایی است که به‌ندرت استفاده می‌شوند مناسب است، مانند خودروهایی که بیشتر در انبار یا پارکینگ نگهداری می‌شوند و کمتر با آن‌ها رانندگی می‌شود.

سوئیچ قطع کننده ارتباط باتری ماشین

تنظیم دستی سوئیچ باتری، یک روش دیگر برای قطع جریان برق در هنگام استارت زدن خودرو است که از روشن شدن خودرو جلوگیری می‌کند. این روش یکی از ساده‌ترین گزینه‌های نصب کیل سوئیچ به عنوان دزدگیر خودرو در وسایل نقلیه می‌باشد. برای اضافه کردن این دستگاه، شما باید کابل منفی متصل به باتری را شل کنید. پس از خاموش شدن، می‌توانید سوئیچ قطع باتری را به سمت پایانه منفی باتری ببرید و آن را محکم کنید.

سپس سیم منفی باتری را به همراه سوئیچ جداکننده به باتری متصل کنید. به همین سادگی! در این سوئیچ‌های قطع باتری، به یک کلید تورینگ، اهرم یا حتی یک کلید ساده نیاز داریم تا در هنگام خاموش و روشن کردن سوئیچ از آن استفاده کنیم. نکته منفی در این مدل کیل سوئیچ این است که برای استفاده از قطع کننده ارتباط باتری بایستی هر بار کاپوت خودرو را بازکنید.

قفل‌های کیل سوئیچ در ایران
آیا مایلید درمورد ردیاب ماشین نورون بیشتر بدانید؟

سوئیچ قطع‌کننده باتری خودرو، به‌صورت کنترل از راه دور

سوئیچ قطع کننده باتری کنترل‌پذیر از طریق ریموت یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای غیرفعال کردن سریع استارت خودرو به‌طور مرتب است. در این روش، نیازی نیست به زیر خودرو بروید یا کاپوت ماشین را باز کنید تا یک دستگیره را چرخانید یا کابل‌های باتری را جدا کنید. دریچه‌ی الکترومغناطیسی E-KYLIN DC ۱۲V یک سیستم مغناطیسی و کیت کامل است که ظرف چند دقیقه بر روی خودرو شما نصب می‌شود.

این دستگاه از یک رله قفل استفاده می‌کند، بنابراین تنها نیروی مورد استفاده برای زمان‌هایی است که سوئیچ روشن یا خاموش می‌شود و هیچ نیرویی برای نگه‌داشتن این وسیله در پوزیشن‌های دیگر استفاده نمی‌شود (این امر باعث تخلیه باتری می‌شود).

جعبه فیوز کیل سوئیچ

سوئیچ فیوز جداکننده یا سوئیچ حذف کننده فیوز یکی از روش‌های موجود برای جلوگیری از استارت خودروی شماست. این یک روش رایج برای پیشگیری از سرقت خودرو است، زیرا با خارج کردن یک فیوز می‌توانید از استارت خودرو جلوگیری کنید. فیوزهایی مانند فیوز احتراق یا فیوز پمپ سوخت در خودرو، که باعث راه‌اندازی موتور می‌شوند، ممکن است نصب نشده باشند و در این صورت، ماشین شما روشن نخواهد شد.

ممکن است لازم نباشد هر بار که از ماشین پیاده شوید، فیوز را به‌صورت دستی بکشید. این موضوع بستگی به محل قرارگیری جعبه‌ی فیوز در خودرو دارد. این گزینه به شما امکان می‌دهد سوئیچ جداکننده فیوز را در مکانی که به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشید، قرار دهید تا خاموش و روشن کردن دستگاه راحت‌تر شود. یکی از معایب این روش در هنگام نصب، این است که سیمی که وارد جعبه‌ی فیوز می‌شود ممکن است کمی پیچیده و از قرارگیری صحیح در درب جعبه‌ی فیوز جلوگیری کند.

لیست قطعات مورداستفاده برای نصب سوئیچ کیل بر روی دزدگیر خودرو با استفاده از جعبه‌ی فیوز عبارتند از:

• سوئیچ تعویض: سوئیچ تغییر ۱۲ ولت ۲۵ آمپر
• کانکتور: اتصال سریع زنی با سوکت ماده
• سیم فیوز اینلاین یا درون‌خطی: نگهدارنده فیوز ۱۲ گیج ATC
• کانکتور سوکت فیوز: کیت اتصال سوکت فیوز
• ابزار سیم‌کش: ابزار چندمنظوره برش و گیره سیم

سیم احتراق کیل سوئیچ

سوئیچ قطع کننده احتراق داخلی کیل سوئیچ، یک روش دیگر برای جلوگیری از سرقت خودرو است که هنگام شنیدن کلمه‌ی “kill Switch”، در ذهن مخاطب تداعی می‌شود.

در این نوع، از یک دکمه فیزیکی یا یک دکمه جابه‌جایی به‌عنوان سوئیچ استفاده می‌شود که به‌طور مخفی در اتومبیل نصب می‌شود. معمولاً سوئیچ قطع احتراق، در زیر قسمت داشبورد یا اطراف صندلی راننده‌ی خودرو قرار می‌گیرد، بنابراین دسترسی به آن در هنگام سوار و پیاده شدن از خودرو، آسان است. این سوئیچ به سیمی که به احتراق خودرو متصل است، اضافه می‌شود و با چرخاندن کلید، جریان احتراق متوقف می‌شود.

با استفاده از نمودار سیم‌کشی خودرو، بایستی سیمی را که به کابل احتراق خودرو متصل است شناسایی کنید و سپس سیمی را که باید برش داده شود، تشخیص دهید. سپس انتهای هر دو سیم را به دکمه‌ی سوئیچ متصل کرده و آنها را با هم وصل کنید یا از کانکتورهای اضافی استفاده کنید. در صورت استفاده از کانکتورها، نیازی به لحیم کاری نیست.

لیست قطعات مورد نیاز برای نصب کیل سوئیچ با استفاده از سیم قطع کننده احتراق عبارتند از:

– کانکتور: اتصال سریع زنی با سوکت ماده
– لحیم‌کاری: مجموعه‌ای از لوله‌های فشرده کننده‌ی گرما
– دکمه‌ی تعویض (تاگل سوئیچ): ۱۲V25A
– ابزار سیم‌کش: جداکننده سیم چند منظوره / گیره / کاتر

ردیاب دزدگیر نورون

ردیاب دزدگیر نورون مطمئن ترین
یک سال بیمه رایگان و سیم کارت رایگان با نورون بهترین ردیاب خودرو در ایران

نورون، به عنوان یکی از پیشروهای بازار ردیاب‌های خودرو در ایران، با ارائه‌ی یک پیشنهاد جذاب، تا یک سال بیمه رایگان و سیم کارت رایگان، به خریداران خود را خوشحال کرده است. این امکانات اضافی، نشان از تعهد شرکت به ارائه‌ی خدمات با کیفیت و ایجاد ارزش برای مشتریان است.

با فراهم کردن یک سال بیمه رایگان، مشتریان نورون نه تنها از قابلیت ردیابی پیشرفته و دقیق این دستگاه بهره‌مند می‌شوند بلکه اطمینان حاصل می‌کنند که وسیله‌نقلیه‌ی آن‌ها در مدت زمانی قابل توجه تحت پوشش بیمه است. این اقدام نشان از توجه به امنیت و خواسته‌های مشتریان در طول مدت استفاده از ردیاب است.

همچنین، ارائه‌ی سیم کارت رایگان، بیشتر راحتی و آسانی را به کاربران اضافه می‌کند. این اقدام نشان از تعهد به ارائه‌ی خدمات کامل و بدون مشکل به مشتریان دارد، زیرا حتی برای استفاده از ردیاب، نیاز به خرید و فعال‌سازی جداگانه سیم کارت احساس نمی‌شود.

به این ترتیب، نورون با این پیشنهاد جذاب، نه تنها از لحاظ فنی و کارکردی بلکه از نظر مالی و امنیتی نیز توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان خود را به خود جلب کند.

نورون بهترین بهترین دزدگیر خودرو، با تکیه بر نوآوری و کارکرد های پیشرفته، به عنوان همراه وفادار شما در جاده های آینده حضور دارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *