NORON-copy

ردیاب ماشین ترانزیت

ردیاب ماشین ترانزیت، یک خدمت ردیابی است که با هزینه مناسب و کیفیت قابل قبول، خدمات ردیابی ماشین را در خارج از کشور ارائه می‌دهد. به‌طور کلی، سیستم ردیابی خودرو اطلاعات مربوط به ماشین را از طریق سیم‌کارت داخلی در داخل ردیاب خودرو به نرم‌افزار سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل ارسال می‌کند. این سیم‌کارت‌ها از شرکت‌های سرویس‌دهنده داخلی مانند ایرانسل یا همراه اول تامین می‌شوند؛ بنابراین، تبادل اطلاعات با آنتن‌های سرویس‌دهنده داخلی به‌راحتی امکان‌پذیر است.

ردیاب ماشین ترانزیت با نورون

ردیاب ماشین ترانزیت چه تفاوتی با ردیاب‌های معمولی باید داشته باشد؟

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ردیاب ماشین ترانزیت با ردیاب‌های خودرویی که از کشور خارج نمی‌شوند، در سیستم هوشمند کاهش مصرف شارژ سیم‌کارت است. با توجه به افزایش هزینه‌های مخابراتی برای ارتباطات خارج از کشور، ردیاب خودروی ترانزیتی به‌طوری طراحی شده که مدیریت مصرف شارژ سیم‌کارت را انجام دهد.

در ردیاب ماشین ترانزیت نورون، امکان استفاده از هر سیم‌کارتی وجود دارد و بدون هیچ مشکلی با سیم‌کارت‌های مختلف از شرکت‌های خدمات‌دهی مخابرات سازگار است. یک نکته جالب درباره این ردیاب، این است که زمانی که ردیاب کانتینر ترانزیت از طریق GPS خودروی خود را از کشور خارج می‌یابد، به صورت خودکار به نزدیک‌ترین اپراتور ثانویه متصل می‌شود. در این حالت، ردیاب ماشین ترانزیت هوشمندانه، سیم‌کارت داخل دستگاه را به اپراتوری که با آن سیم‌کارت قرارداد دارد در کشور ثانویه متصل می‌کند.

بهترین ردیاب و دزدگیر

نحوه کار ردیاب ماشین ترانزیت

ردیاب ماشین ترانزیت نورون به‌صورت خودکار به آنتن‌های BTS یا مخابراتی متصل می‌شود به محض خروج خودروی ترانزیت از کشور. در این زمان، یک کد از طرف مخابرات به ردیاب ارسال می‌شود که مشخص می‌کند که این سیگنال‌ها از یک خودرو ترانزیت دریافت شده‌اند، و سپس ردیاب ماشین ترانزیت به‌طور اتوماتیک به اپراتورهای طرف قرارداد با آنتن‌های مخابراتی متصل می‌شود.

این متصل شدن منجر به کاهش هزینه‌های انتقال داده بین اپراتورهای طرف قرارداد با ردیاب خودرو می‌شود، و در نتیجه، هزینه اینترنت مرتبط با ردیابی خودروهای ترانزیت نیز کاهش می‌یابد.

همچنین، در تنظیمات پنل کاربری به‌طور اتوماتیک تغییراتی اعمال می‌شود. بعنوان مثال، در صورت خروج ردیاب ماشین ترانزیت از کشور، سیستم این موضوع را تشخیص می‌دهد و میزان ارسال اطلاعات را مدیریت می‌کند.

به‌طور مثال، اگر فرکانس ارسال اطلاعات در داخل ایران برای ردیاب خودرو برای هر ۵ دقیقه یا هر ۱ کیلومتر تنظیم شده باشد، پس از خروج ردیاب ماشین ترانزیت از ایران، فرکانس ارسال اطلاعات به‌صورت اتوماتیک به یک بار در ساعت یا هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

این فرآیند برنامه‌ریزی‌شده باعث کاهش قابل‌توجه هزینه شارژ مصرفی سیم‌کارت داخل ردیاب خودرو می‌شود. بنابراین، ممکن است افراد برای نصب ردیاب ماشین ترانزیت برای خودروهای ناوگان به‌خاطر هزینه اتصال سیم‌کارت داخل ردیاب با آنتن‌های مخابراتی صرف‌نظر کنند.

مزایای استفاده از ردیاب ماشین ترانزیت

استفاده از ردیاب ماشین ترانزیت برای ناوگان حمل و نقل، به مزایای متعددی انجامیده است:

۱. ردیابی دقیق و در زمان واقعی: ردیاب ماشین ترانزیت امکان ردیابی دقیق و در زمان واقعی را فراهم می‌کند. این امکان به مدیران ناوگان کمک می‌کند تا به طور دقیق موقعیت ماشین‌ها را بررسی کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

۲. افزایش بهره‌وری: با داشتن اطلاعات دقیق در مورد موقعیت و عملکرد ماشین‌ها، مدیران ناوگان قادر به بهبود برنامه‌ریزی مسیرها، بهبود توزیع بار، و بهینه‌سازی استفاده از منابع می‌شوند که منجر به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

۳. کاهش سرقت و افزایش امنیت: با ردیابی ماشین‌ها، امکان کاهش سرقت و افزایش امنیت بار و ماشین‌ها وجود دارد. در صورت سرقت، می‌توان به سرعت موقعیت ماشین را پیدا کرده و تدابیر لازم را اتخاذ کرد.

۴. کاهش مسافت‌های بی‌استفاده: با ردیابی ماشین‌ها، می‌توان مسافت‌های بی‌استفاده و اضافی را کاهش داد و مصرف سوخت را کاهش داد.

۵. پیش‌بینی و تنظیم تعمیرات و نگهداری: با دسترسی به اطلاعات عملکرد ماشین‌ها، می‌توان زمان تعمیرات و نگهداری را بهینه‌سازی کرده و از خرابی‌های ناگهانی جلوگیری کرد.

۶. مدیریت بهینه‌تر نیروی انسانی: با داشتن اطلاعات دقیق در مورد موقعیت و عملکرد ماشین‌ها، می‌توان نیروی انسانی را بهینه‌تر مدیریت کرده و وقت‌ها و هزینه‌های اضافی را کاهش داد.

با این مزایا، استفاده از ردیاب ماشین ترانزیت می‌تواند به بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌های ناوگان حمل و نقل کمک زیادی کند.

نگهداری ماشین با ردیاب خودرو

خرید ردیاب خودرو نورون

ردیاب و دزدگیر نورون ارائه دهنده انواع ردیاب جی پی اس خودرو در ایران؛ شرکت نورون یکی از پیشگامان ارائه بهترین ردیاب و دزدگیر در ایران است. این شرکت همگام با پیشرفت تکنولوژی گام برداشته و نیازهای کاربران را می‌شناسد. انواع بهترین ردیاب و دزدگیر نورون در مدل های زیر ارائه می شوند:

نورون چیست

دانلود نرم افزار ردیاب نورون

کلام پایانی

ما به عنوان تیم نورون، به مفهوم ارتقاء مستمر و پیشرفت تکنولوژی متعهد هستیم. با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت، به عنوان یک همراه قابل اعتماد در مسیر سفر شما ایستاده ایم. نورون بهترین ردیاب خودرو با ارتقاء روش های ردیابی و امکانات اضافی، همواره در تلاش است تا تجربه کاربری شما را به یک سطح جدید ارتقا دهد.

همچنین، افتخار داریم که به عنوان ارائه دهنده بهترین ردیاب خودرو در بازار، توانسته ایم اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم. از تمامی مشتریانی که به نورون اعتماد کرده اند، سپاسگزاریم و به جامعه کاربری ما پیوسته و بهبودهای مستمر را در اختیار ما قرار دهند.

بهترین ردیاب و دزدگیر نورون
آیا مایلید درمورد ردیاب ماشین نورون بیشتر بدانید؟

نورون بهترین ردیاب خودرو، با تکیه بر نوآوری و کارکرد های پیشرفته، به عنوان همراه وفادار شما در جاده های آینده حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *