موقعیت خودرو در پنل ردیابی یک نقطه ثابت شده یا بعد از ثبت نام هیچ نقشه ای نمیاد چیکار کنم؟

شرط ورود به پنل ردیابی و یا بروز بودن پنل ردیابی ابتدا مطمن شوید درکارت گارانتی زیر سریال15 رقمی نوشته سامانه دو یا یک حتما در سامانه تعیین شده ثبت نام کرده باشید شرط اول: اینترنت دستگاه باید فعال باشه برای اطمینان از منوی تنظیمات گزینه اینترنت فعال کنید و منتظر پیام ” ذخیره اطلاعات از طریق فعال شد” باشید حتما این پیام باید بیاد
شرط دوم:موقعیت پیامکی باید لینک واستون بفرسته اگه نفرسته ضمن تماس با دستگاه بخش شنود رو تست کنید
شرط سوم : اگه شرط دوم لینک نفرسته یا جواب اینترنت رو نده پس چک کردن شرط سوم بی فایدس.اگه شرط اول و دوم درست باشه دستگاه صد درصد سالمه و بقیش مربوط به سرویس نت سیمکارته اینترنت سیمکارت باید فعال باشه بسته اینترنتی برای دستگاه اصلا لازم نیست چون مصرف دستگاه خیلی پایینه و هزینه ای نداره پس ترجیحا بسته فعال نکنید سیمکارت های جدید برای جلوگیری از هزینه های ناخواسته به محض تمام شدن بسته اینترنتی،اینترنت سیمکارت و قطع میکنه و شرکت همراه اول و ایرانسل هر کدام کد جداگانه برای نت ازاد ارائه داده اند که خدمتتان عرض میکنم (درست اینه که قبل اینکه سیم کارت داخل دستگاه بزارید این کار انجام بشه) کد های ذکر شده اگر سیمکارت داخل دستگاه است کافیست با گوشی مالک یا شماره مدیر به دستگاه برای ایرانسل کد #۱*۴*۳*۵۵۵* پیامک کنید و برای همراه اول کد #۱۱۴*۱۰۰*یاکددوم فعال سازی اینترنت سیمکارت های همراه اول #۲۳۱*۱۰*  بفرستید برای سیمکارت های همراه اول باید هر دو کد را بفرستید.در جواب ناموفق را پاسخ میدهد. لطفا 15 دقیقه تا راه اندازی موقعیت یاب صبر کنید.بعد از 15 دقیقه باید پنل بروز و فعال شود.لازم به ذکر است کد دستگاه را در بخش افزایش یا ثبت نام درست وارد کرده باشید در صورت اینکه درست نشد به پشتیبانی پیام بدید