شرط ورود به پنل ردیابی و یا بروز بودن پنل ردیابی ابتدا مطمن شوید درکارت گارانتی زیر سریال15 رقمی نوشته سامانه دو یا یک حتما در سامانه تعیین شده ثبت نام کرده باشید شرط اول: اینترنت دستگاه باید فعال باشه برای اطمینان از منوی تنظیمات گزینه اینترنت فعال کنید و منتظر پیام ” ذخیره اطلاعات از طریق فعال شد” باشید حتما این پیام باید بیاد
شرط دوم:موقعیت پیامکی باید لینک واستون بفرسته اگه نفرسته ضمن تماس با دستگاه بخش شنود رو تست کنید
شرط سوم : اگه شرط دوم لینک نفرسته یا جواب اینترنت رو نده پس چک کردن شرط سوم بی فایدس.اگه شرط اول و دوم درست باشه دستگاه صد درصد سالمه و بقیش مربوط به سرویس نت سیمکارته اینترنت سیمکارت باید فعال باشه بسته اینترنتی برای دستگاه اصلا لازم نیست چون مصرف دستگاه خیلی پایینه و هزینه ای نداره پس ترجیحا بسته فعال نکنید سیمکارت های جدید برای جلوگیری از هزینه های ناخواسته به محض تمام شدن بسته اینترنتی،اینترنت سیمکارت و قطع میکنه و شرکت همراه اول و ایرانسل هر کدام کد جداگانه برای نت ازاد ارائه داده اند که خدمتتان عرض میکنم (درست اینه که قبل اینکه سیم کارت داخل دستگاه بزارید این کار انجام بشه) کد های ذکر شده اگر سیمکارت داخل دستگاه است کافیست با گوشی مالک یا شماره مدیر به دستگاه برای ایرانسل کد #۱*۴*۳*۵۵۵* پیامک کنید و برای همراه اول کد #۱۱۴*۱۰۰*یاکددوم فعال سازی اینترنت سیمکارت های همراه اول #۲۳۱*۱۰*  بفرستید برای سیمکارت های همراه اول باید هر دو کد را بفرستید.در جواب ناموفق را پاسخ میدهد. لطفا 15 دقیقه تا راه اندازی موقعیت یاب صبر کنید.بعد از 15 دقیقه باید پنل بروز و فعال شود.لازم به ذکر است کد دستگاه را در بخش افزایش یا ثبت نام درست وارد کرده باشید در صورت اینکه درست نشد به پشتیبانی پیام بدید

اساس کار تمام جی پی اس ها اینه که زیر سقف ماهواره ها رو شناسایی نمیکه حالا میگیم شاید سارق خودرو رو ببره زیر سقف, ما در سامانه آنلاین ثبت نام کردیم و تمام مسیر های تردد شده ثبت شده تا آخرین لحظه که خودرو زیر سقف رفته رو میتونیم مشاهده کنیم -اگر خودرو زیر سقف نیست و این پیام رو داد آنتن داخل دستگاه رو به آسمان نیست به تکنسین مراجعه کنید تا در محل درست قرار گیرد

اولین قدم این است که وارد نرم افزار نورون میشویم-تنظیمات و بعد افزودن خودرو ببینیم در داخل کادر جایی که نام خودرو را نوشته حتما شماره سیم کارت داخل خودرو ثبت باشه- اگر درست بود دکمه شنود صدا رو بزنید تا به دستگاه تماس بگیرد اینجا چند حالت داره یا وصل میشه یا رد تماس میده یا در دسترس نیست و یا میگه خاموشه (لطفا قبل هر گونه اقدام خودرو از پارکینگ خارج شود تا تست سلامت بگیرید)در صورتی که خاموش بود یا در دسترس نبود مکان خودرو را تغییر دهید و جایی برید که از داشتن آنتن فول اون اپراتور(سیم کارت داخل خودرو) برخوردار باشه و دوباره شنود بزنید اگر اونجا هم خاموش بود به تکنسین مراجعه شود حالا اگه رد تماس داد یعنی اون خطی که تماس گرفتید مدیر نیست یا گوشی شما دو سیم کارت است وبا سیم کارت دیگر گوشی دارید تماس میگیرد, دستگاه فقط مدیر را میشناسد میتوانید از نرم افزار نورن تنظیمات-مدیریت سیم کارت ها- جای سیم یک و دو را جا به جا کنید اگر شنود درست شد یعنی دستگاه سالمه اینجا برای اطمینان مبلغ هزار تومان شارژ مستقیم برای سیم کارت داخل دستگاه بفرستید و در بخش پیامک های گوشی ببینید قبلا دستگاه به چه سیم کارتی پیام داده و شما دارید با کدوم سیم کارت ارسال میکند و از بخش مدیریت سیم کارت ها تغییر بدهید  اگر مشکل رفع نشد به پشتیبانی پیام بدید و کد دستگاه و شماره سیم کارت دستگاه را ارسال کنید در صورت نیاز توسط تکنسین بررسی شود

پیش فرض کارخانه روی سرع 80 کیلومتر است این مورد زمانی پیش می آید که خودرو در حال حرکت است میتوانید از نرم افزار نورون -حداکثر سرعترو انتخاب کنید وسرعت را روی 120 تنظیم کنید دقت کنید حتما پاسخ “حداکثر سرعت ثبت گردید” رو بهتون بده تا این مورد حل شود

مربوط به سنسور ضربه یا درب موتور یا درب های خودرو است.حالا یا واقعا سنسور ضربه روی حساسیت خیلی زیاد تنظیم شده است و با کوچکترین ارتعاش شوک سنسور تحریک را به دستگاه ارسال میکند  میتونید در صورت دسترسی از روی شوک سنسور نصب شده بر روی خودرو ولوم خلاف عقربه های ساعت کم کنید تا حساسیت کم شود مشکل رفع میشود و یا اگرپیام درب ها را میده بررسی کنید که درب ها بسته باشه اگه بسته بود و پیام میداد به تکنسین مراجعه شود.جهت حذف موقتی پیام ها مربوط به سنسور ضربه یا درب ها هم میتوانید در مدل ردیاب و دزدگیر دکمه قفل بسته و قفل بسته بی صدا  کنترل فیزیکی ریموت را یک ثانیه نگه دارید تا روی حالت اعزام به تعمیر گاه برود و اگر مدل ردیاب تنها است می توانید از طریق نرم افزار آیکون کنترل دزدگیر و دکمه قفل باز رو بزنید و حتما پاسخ غیر فعال شد براتون بیاد

دستگاه دو بخش دارد بخش اول فرامین پیامکی است که فقط اگر ارسال پیام از گوشی مالک به دستگاه انجام شود دستگاه دستور را انجام و پاسخ میدهد بخش دوم ردیابی است که نحوه عملکرد بخش ردیابی به این صورت است که دستگاه یک ماژول جی پی اس دارد که هر ۵ ثانیه اطلاعات را از ماهواره دریافت میکند و موقعیت های جمع شده از ماهواره را روی حافظه ذخیره میکند این موقعیت های ذخیره شده هر ۲۰ ثانیه تا ۱ دقیقه که بستگی به سرعت اینترنت و سرور و موارد مشابه دارد به سرور مرکزی ارسال میکند و وقتی شما سامانه را باز میکنید در حقیقت به سرور وصل شده اید و موقعیت های ارسالی دستگاه را مشاهده میکنید

خیر.ردیاب به وسیله ۲ عدد سیم مثبت منفی قابل راه اندازی است که معمولا در تمام قسمت های خودرو این دو سیم وجود دارد و اینکه میگویند اختلال ایجاد میشود معمولا بخاطر استفاده از دسته سیم های فابریکی نامرغوب است که برای برای جلوگیری از انشعاب نگرفتن از سیمهای اصلی خودرو استفاده میشود که باعث میشود بخاطر ۲ رشته سیم برای برق دستگاه از این دسته سیم استفاده شود که پینهای آن شلی دارد یا رشته سیمهای موجود در هر سیم مس کافی ندارد باعث خطای کامپیوتر میشود

جهت بهتر عمل کردن دستگاه و ارتباط کامل با تمام ماهواره ها لازم است آرم یا لوگو نورون روی قاب ردیاب رو به سمت آسمان باشد و بدور از فلز یا منبع نویز مثل ضبط و….نصب شود چون مانع رسیدن امواج ماهواره ای به دستگاه میشوند و در هر جایی که دور از دید باشد نصب کنید

استفاده از اپراتور ایرانسل و همراه اول و رایتل وجود دارد.ولی پیشنهاد ما همراه اول یا ایرانسل است بسته به شرایط محیطی که خودرو در آنجا تردد دارد و اون اپراتور بیشترین انتن را دارد

برای استفاده از سامانه آنلاین نیاز به اینترنت داره و نیاز بسته اینترنتی برای سیم کارت اصلا لازم نیست چون مصرف دستگاه خیلی پایینه و هزینه ای نداره پس بسته فعال نکنید.ولی اینترنت آزاد gprs جهت استفاده از قسمت ردیابی آنلاین لازم است فعال شود.که کدهای مربوط به فعال کردن اینترنت آزاد رو قبل اینکه سیم کارت رو داخل دستگاه بزارید و دستگاه نصب کنید باید روی گوشی بزنید که در دفترچه نصب اومده